1 Μαρ 2007

Πρώτη Μάρτη...

σήμερα...Η Άνοιξη ήρθε...
Μια Άνοιξη που μοιάζει σα να μην έφυγε ποτέ... Έξω και...μέσα...


Η ψυχή μου σαλεύει στο πρώτο κάλεσμά σου
Οτι κοιμίζει ο χειμώνας ζωντανεύεις ξανα
Όλα χαμογελάνε στο γλυκό περασμά σου
Όλα μοιάζουν καινούργια και όμως τόσο γνωστά


Το άρωμά σου αέρας που ξυπνάει τα φύλλα
Το άγγιγμά σου ένα ξόρκι απο θρησκεία παλιά
Μια αιτία να υπάρχω η αναμονή σου

Κοιτάω γύρω μου άνοιξη...

Θέλω μαζί σου να μείνω
Στο χορό που έχεις στήσει να μπω και να χαθώ
Απ'το ποτό σου όταν πίνω
Μη ρωτάς, δεν ξέρω αν είμαι δυνατη
Φτιάξε εσύ τις εικόνες
Βάλε χρώμα σε όλες τις γωνιές του μυαλού
Να ενωθώ με το φως σου
Στις άγνωστες πολιτείες του νου...

Το κορμί μου ξυπνάει όταν γυρίζεις κοντά του
Και στο αίμα μου νιώθω ένα γλυκό πυρετό
Μες στο βλέμμα μου χτίζεται ότι έχει γκρεμίσει
Στο καπνό σου ζητάω ένα ψέμα να βρώ

Το άρωμά σου σχεδία μακριά που με πάει
Το άγγιγμά σου μια ζάλη απο θείο ποτό
Μια αιτία να φεύγω ξανά ο ερχομός σου

Κοιτάω γύρω μου άνοιξη...

Θέλω μαζί σου να μείνω
Στο χορό που έχεις στήσει να μπω και να χαθώ
Απ'το ποτό σου όταν πίνω
Μη ρωτάς, δεν ξέρω αν είμαι δυνατη
Φτιάξε εσύ τις εικόνες
Βάλε χρώμα σε όλες τις γωνιές του μυαλού
Να ενωθώ με το φώς σου
Στις άγνωστες πολιτείες του νου...

2 σχόλια:

SpirosKappa είπε...

Πολύ γλαφυρά γραμμένο. Με ταρακούνησε δεόντως. Συνέχισε και όποτε περνώ θα ρίχνω μια ματιά.

Καλημέρα.

harris είπε...

mporeite na mou peite poios to tragoudaei ayto to yperoxo tragoudi? sas euxaristw para poly

Μετρώ τις μέρες, μετρώ τις ώρες...